Wednesday, October 21, 2009

Teddy dan sup tulang

Sup tulang

Sup tulang campur dgn nac putih
Antara dialog dlm keta selepas blk keja...
Teddy : Nak mkn kat na ari ni?
Syg : Ikut la nk mkn kat na...
Dlm ati : ( mesti nk mkn kat restoran tepi public bank)
Teddy : Abg x tau ikut syg la...
Syg : x tau abg yg nk mkn syg ikut je...
Teddy : Kalau mcm tue mkn kat sebelh public je la..
hmmm... itula mknan ari2 teddy ku, Sup tulang dan nac putih bila blk keja itula menu yg selalu dimamnya...
Aku yg tgk ni pun dh naik x lalu, aku ni jd peneman je la bila dia mkn kat c2..
Bukn diet tp x tau nak mkn apa...
last2 aku mkn roti kat fairy je la... ahaks

No comments:

Post a Comment

tanpamu siapalah aku

tanpamu siapalah aku
cayang ckit

Haziq Zakuan

Haziq Zakuan
14.04.2008

Haikal

Haikal
29.02.2008

Husna Zulaikha

Husna Zulaikha