Sunday, July 18, 2010

Aduhai Anak.....

Hai.....(mengeluh)
Semlm aku pergi umah mak mertua aku....
toilet mak mertua aku rosak jadi teddy yg paling dekat dia antara anak2 lelakinya.
masa nak tunggu azan isyak aku dan abah dan mak mertua aku dok asyik tgk berita kat tv3

aku tgk pasangn suami isteri 7 tahun menanti ank akhirnya 4 kembar yg dia dapat
Alhamdulillah dan tahniah buat pasangan tue...

Aku???
Dah 4 tahun menanti masih tiada hasilnya...
Bilalah penantian aku akan berakhir???
Kalau 1 hari nanti di takdirkan aku dpt baby ada
mcm gambar yg aku letak ni X???

Kalau dapat mcm ni adusss bahagia sekali
kawn2 doakan buat aku semoga 1 hari nanti aku dikurniakan
zuriat yang soleh dan solehah
Amin.....

No comments:

Post a Comment

tanpamu siapalah aku

tanpamu siapalah aku
cayang ckit

Haziq Zakuan

Haziq Zakuan
14.04.2008

Haikal

Haikal
29.02.2008

Husna Zulaikha

Husna Zulaikha